Profitmedia - komunikácia, média

   

filantropia a CSR

Podpora dobročinných projektov a šľachetných aktivít v prospech tých, ktorí to skutočne potrebujú, patria medzi neodmysliteľnú súčasť kľúčovej filozofie a aktivít spoločnosti Profitmedia.  

Zatiaľ čo sa charitatívne a filantropické aktivity na Slovensku už udomácnili, Corporate Social Responsibility (CSR – spoločensky zodpovedné podnikanie) na to čaká. Ide o  koncept, v rámci ktorého sa firmy a organizácie snažia vniesť do svojich aktivít spoločenský záujem. Vychádzajú z vplyvu, ktorí majú na tzv. zainteresované subjekty vo vnútri organizácie i mimo nej – na zákazníkov, zamestnancov, akcionárov, subdodávateľov či miestnu komunitu. Teda všetkých, ktorých sa aktivity danej spoločnosti akýmkoľvek spôsobom týkajú.

Spoločenská zodpovednosť vzniká na dobrovoľnej báze. Zahŕňa sociálnu, ekonomickú i ekologickú oblasť. Širším cieľom CSR je vytvárať vyššiu a vyššiu životnú úroveň, pri zachovaní ziskovosti spoločnosti alebo integrity inštitúcie, pre ľudí vnútri aj mimo nich. CSR je proces na dosiahnutie trvalo udržateľného rozvoja.

Na zviditeľnenie vašich filantropických a CSR aktivít vám na kľúč pripravíme a realizujeme projekty na kľúč. 


Realizované kampane:

Upravené: pondelok, 19. november 2012, 09:16

Prečítané: 381x

Centrum Slniečko, n. o.

Umožnili sme deťom zo Slniečka prežiť krajšie prázdniny 

Spoločnosť  Profitmedia pod záštitou Slovenského syndikátu novinárov realizovala v auguste 2010 projekt denných letných táborov so zameraním na mediálnu tvorbu a výchovu pre deti a mládež od 9 do 17 rokov. Do tábora zavítali deti z Nitry, Šale, Močenku, Hájskeho, ale i z Nových Zámkov a Bratislavy, prázdninujúce v Nitre.

Upravené: štvrtok, 25. október 2012, 13:58

Prečítané: 1749x

Čítať ďalej:Centrum Slniečko, n. o.

Svetový deň prevencie týrania detí

Projekt k 19. novembru - Svetovému dňu prevencie týrania detí

„Ide to aj bez modrín“

pod záštitou Evy Matejkovej a Mariána Slováka 

 

Bratislava, 15. novembra 2010 – Na Slovensku je problematika týrania a zneužívania detí – obetí domáceho násilia, žiaľ, stále aktuálna. SR je jednou z krajín, ktoré majú za úlohu prijať a zrealizovať celý rad opatrení, aby následky násilia páchaného na deťoch nesiahali na ich život a poskytli im možnosť žiť bez násilia. Nezisková organizácia Centrum Slniečko pripravila k 19. novembru – Svetovému dňu prevencie týrania detí projekt „Ide to aj bez modrín“ pod záštitou Evy Matejkovej a Mariána Slováka.

Upravené: štvrtok, 25. október 2012, 13:58

Prečítané: 1455x

Čítať ďalej:Svetový deň prevencie týrania detí

projekt Ohrozený druh

Projekt Ohrozený  druh volá na poplach pred domácim násilím    

Tlačová správa

Bratislava, 15. novembra 2010 - Trinásť  slovenských osobností sa stotožnilo s posolstvom projektu módneho návrhára Róberta Bartolena nezakrývať si tvár pred domácim násilím.

Upravené: štvrtok, 25. október 2012, 13:58

Prečítané: 1426x

Čítať ďalej:projekt Ohrozený druh

Čas na verejné poďakovanie dobrým otcom

Tlačová správa

Bratislava, 14. november 2013 – Pilotný ročník celonárodnej filantropickej kampane SLOVENSKO POTREBUJE DOBRÝCH OTCOV v januári 2013 iniciovala a pripravila v rámci svojich CSR aktivít Profitmedia, s.r.o., ako informačno-preventívny projekt, ktorého výťažok podporí Detskú linku záchrany 0800 12 12 12. Oslovila Centrum Slniečko, n.o., ktoré ju prevádzkuje, aby pri jej realizácii spojili sily. Viac na www.dobriotcovia.sk.

Záštitu nad kampaňou SLOVENSKO POTREBUJE DOBRÝCH OTCOV prevzala podpredsedníčka Rady vlády SR pre ľudské práva, národnostné menšiny a rodovú rovnosť Lucia Faltinová. Hlavným partnerom kampane je Fórum donorov, ktorého je výkonnou riaditeľkou.  „Ak chceme spravodlivosť pre seba, musíme byť spravodliví ku všetkým. To je prvý dôvod, prečo som bez váhania podporila myšlienku kampane Slovensko potrebuje dobrých otcov. Druhým je fakt, že iniciatívy, ktoré sa venujú pomoci obetiam domáceho násilia a jeho prevencii, nepatria u donorov medzi atraktívne. Ide o bolestné problémy, ktoré sa nedajú promptne vyriešiť a výsledky úsilia nie sú hneď viditeľné. Práve preto si u nás ľudsko-právne témy vyžadujú oveľa väčšiu pozornosť a dlhodobú, systematickú podporu.“    

Zámerom kampane SLOVENSKO POTREBUJE (viac) DOBRÝCH OTCOV je verejne poďakovať a spoločensky oceniť radových dobrých otcov, ktorých Slovensko má a potrebuje. Vyzdvihnúť ich význam pre šťastie dieťaťa, jeho matky i komunity. Spopularizovať Deň otcov na Slovensku a zamerať pozornosť na ich kľúčový vplyv na jednotlivých členov rodiny. Pripomenúť, že materiálne zabezpečenie z ich strany nie je všetkým a pre kvalitu života a prosperitu spoločnosti je ich poslanie oveľa komplexnejšie a významnejšie.

Psychologička Mgr. Helga Palušová - Menkeová: „Dnes sa veľa hovorí o téme úspešných ľudí. Ak si získa pozornosť médií žena-matka, ktorá dosiahla pozoruhodný pracovný výsledok, otázka znie "Ako sa Vám darí kombinovať pracovný život so starostlivosťou o rodinu a deti?" Pri úspešných mužoch však registrujem podobné otázky zriedka. Mužom-otcom, ktorým sa v práci darí, spoločnosť, priatelia a médiá túto otázku takmer nekladú. Akoby stačilo, že keď podáva výborný výkon v práci, už sa nič ďalšie od neho neočakáva. No v rodinnom živote je muž rovnako dôležitý ako žena, i keď iným spôsobom. Matka symbolizuje skôr pokoj a bezpečie, otec výkon, dobrodružstvo či súťaž... Preto by bolo pre deti dobré, keby sa celospoločenský diskurz na tému "úspešný muž-otec" rozšíril aj o otázky ako: Koľko hodín ste tento týždeň strávili s vašimi deťmi? Na čom sa najlepšie s vašimi deťmi zasmejete? Ako by vás charakterizoval váš syn/vaša dcéra?"

Generálnymi partnermi kampane SLOVENSKO POTREBUJE DOBRÝCH OTCOV ako preventívneho projektu domáceho násilia, zanedbávania, týrania a zneužívania detí, sú NAFTA, a.s. a Nadácia SPP. „„Naša spoločnosť podporila a podporuje viaceré projekty na pomoc deťom. Projekt Slovensko potrebuje dobrých otcov nás však tento rok oslovil najviac, pretože je nový a najmä na problematiku rodiny a výchovu, či starostlivosť o deti nazerá z iného uhla,“ povedal generálny riaditeľ, Ing. Martin Bartošovič. Akciová spoločnosť NAFTA je najväčším skladovateľom zemného plynu v podzemných zásobníkoch na Slovensku. Okrem skladovania zemného plynu sa zaoberá aj prieskumom a ťažbou prírodných uhľovodíkov.

 

Tento projekt sa uskutočnil vďaka finančnej podpore Nadácie SPP a Nafty, a.s.


 Kontakt: Profitmedia, s.r.o.

              Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi. Na jej zobrazenie musíte mať zapnutý JavaScript.

              0911 112 710

              www.profitmedia.sk

Upravené: štvrtok, 19. december 2013, 08:56

Prečítané: 1237x

« Máj 2018 »
Pon Ut Str Št Pia So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

profitmedia-vasainspiracia

ponuka služieb

  • poradenstvo, lobbing a sponzoring
  • koncepcia a prezentácia projektov
  • informačné kampane
  • tlačové podujatia
  • benefičné koncerty
  • tlač a distribúcia letákov, plagátov, novín
  • pozvánky, spoty, reportáže
  • záznamy z podujatí na web a do archívu
  • vyhodnotenie a spätná väzba

kontaktný formulár

Meno:
E-mail:
Požiadavka:
Opíšte kontrolný kód:

© Profitmedia s.r.o., Partizánska 2, 811 03 Bratislava 1, 2010 - 2016 Designed by Blueartdesign.sk