ETICKÉ ZÁSADY
profesionálneho KOUČA, TERAPEUTA, LEKTORA, KONŠTELÁRA a MENTORA
v rámci jeho SLUŽBY KLIENTOVI
A/ vo vzťahu klient – profesionálny konzultant Profitmedia platí zásada dôvernosti:
Informácie, ktoré v priebehu sedenia o klientovi získame, považujeme za dôverné. Preto platí:
- Informácie o klientovi a priebehu práce zostávajú v anonymite (pokiaľ nie je iná dohoda) .
- Publikovanie konkrétnych informácií o práci len so súhlasom klienta – aj po ukončení práce.
- Právo diskutovať o klientovej kauze s profesnými kolegami, pričom klient zostáva v anonymite.
Hranice vzťahu klient – zástupca Profitmedia:
- Zásada spoločnej práce v pracovnom priestore.
- Zásada korektného profesného vzťahu.
- Nie je povolené hrubé slovné a fyzické vyjadrenie agresie.
- Zásada otvorenosti, pravdivosti a zodpovednosti za spoločnú prácu je na oboch stranách.
- Zásada neprerušovania konzultácie.
Začiatok a koniec práce:
- Na začiatku sedenia sa s klientom dohovoríme na objednávke – motivácii jeho konzultácie: na čom chce klient pracovať a čo si praje dosiahnuť.
- Koniec vyplýva z uplynutia vymedzeného času a naplnenia zámeru objednávky.
B/ vo vzťahu profesionálny konzultant Profitmedia a zamestnávateľ/inštitúcia, kde klient pôsobí, a ktorou bol (prípadne) vyslaný, platí opäť zásada dôvernosti informácií.
- Bez schválenia klienta nie sú nikomu inému informácie o službe, jej priebehu či výstupoch a záveroch poskytnuté.
- Pracujeme s minulosťou, prítomnosťou a budúcnosťou klienta
- Klientovi poskytujeme maximálnu možnosť začlenenia nových skúseností a schopností do ich bežného života.